onsdag den 24. marts 2010

Retro stof i lange baner

13 kommentarer:

  1. Hej Freja,

    Velkommen her i Blogland og som fast læser på min blog :). Sikke en skøn stofsamling, du har dig - hold da op. Glæder mig til at se, hvad du finder på med bloggen her.

    Dine døtre ser søde ud, og sikek nogle fine navne - er helt vild med Vega My især!

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  2. Hej Freja
    Hvor hyggeligt, at du meldte dig som fast læser hos mig, for så fandt jeg jo også lige dig:) Sikke meget lækkert retro stof du har! Bare det dog var mit skab;) Sig endelig til, hvis du vil bytte.
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hej Anne

    Tak skal du have., er også selv glad for det:)Jeg bytter mere end gerne.
    Har en profil på Ts,hvor størstedelen bliver solgt., tjek endelig.

    Derinde hedder jeg Lunamy:)

    SvarSlet
  4. Hej igen Freja
    Nå, det er dig, der er Lunamy. Så har jeg kigget på dit fine stof mange gange:) Jeg har godt nok ikke selv en trendsales profil, så jeg har aldrig købt noget derinde.
    Jeg mangler noget grønt stof ala det grønne blomstrede, du har derinde. Og hvis du har flere forskellige grønne stoffer, så er jeg også interesseret i dem:)Jeg skal nemlig ha' lavet et grønt lappetæppe til min venindes baby. Nå, men hvis du er interesseret i at lave en grøn stofpakke (stykkerne behøver ikke at være særligt store), så vil jeg blive meget glad:) :)
    Du kan evt. maile til mig: annepoerksen@gmail.com
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Hej Freja, sikke et par skønne piger du har ;) Jeg vil da gerne følge lidt med her hos dig.
    Hilsen Maria

    SvarSlet
  6. Hej Freja..

    Ang. mine påskeæg, så er de lavet af noget der hedder cernit, det er meget nemt at arbejde med...Men jeg sælger og bytter også, så hvis du har lyst, så sig endelig til. Jeg glæder mig meget til at følge din blog, den ser rigtig fin ud.

    Kærligst Janet

    SvarSlet
  7. Hei Freja
    Varmt velkommen til bloggland! ja, vi er nok flere enn deg som er tussete etter glade 70-tallsstoff, kan du berolige din mann med!
    Det er riktig fint å se inn i dette skapet med alle de skjønne stoffene.
    Ha en fin morgendag!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlet
  8. Hej Freja.
    Velkommen i blogland. Jeg ved jeg kommer til at holde af din blog - det ved jeg alene pga. titlen. Jeg elsker nemlig også 70'erne ;)

    SvarSlet
  9. Jeg kan se, vi deler den samme (besynderlige?) passion for retro-sengetøj, så jeg har straks meldt mig som fast læser:)

    Kh
    Kat

    SvarSlet
  10. Wow, what an enviable & amazing fabric stash!
    ...xXx

    SvarSlet
  11. hei på deg, velkommen til bloggverden, så hyggelig det skal bli å bli kjent med deg. jeg er også rett og slett helt villt forelsket i retrostoffer, til min manns store bekymring...hi,hi...legger meg til som følger hos deg, for her vil jeg lese mere, klemmer fra Wilhelmines blogg i Norge

    SvarSlet
  12. Freja jeg håber sådan du snart får gang i bloggen:)

    SvarSlet